Jeszcze w tym miesiącu LG uruchomi usługę oferującą swoim konsumentom muzykę Hi-Fi. Sęk w tym, że będzie ona dostępna jedynie na wybranych smartfonach południowokoreańskiej firmy.
LG podejmując ten krok chce wyjść naprzeciw wzrastającemu zainteresowaniu muzyką wysokiej jakości. Usługa zostanie wprowadzona za pośrednictwem aplikacji LG SmartWorld oraz strony www.lgworld.com w „blisko 70 państwach świata”. LG wymienia wśród nich Stany Zjednoczone, Australię, Brazylię, Chiny, Francję, Włochy, Rosję i Wielką Brytanię. Do rodzimego oddziału firmy wysłaliśmy zapytanie, czy na usługę oferującą muzykę Hi-Fi mogą liczyć również Polacy.
Konsumenci będą mogli pobrać co miesiąc dwa utwory Hi-Fi za darmo, a do tego nabyć inne piosenki z nawet 50-procentową zniżką. Aby jednak skorzystać z usługi, trzeba mieć smartfon obsługujący 24-bitowe odtwarzanie. W tym gronie znajdują się chociażby LG G4, G3, G2 i G Flex 2. Firma w komunikacie prasowym nie wspomina natomiast o tym, by usługa miała objąć także streaming muzyki. Wygląda więc na to, że tej opcji nie ma w planach.
– Nasza usługa odzwierciedla nasze nieustające przywiązanie do dostarczania dodatkowych korzyści lojalnym konsumentom LG – komentuje Chris Yie, wiceprezes i szef marketingu w LG Mobile Communications Company.
Źródło: LG