IFA 2015: Moto 360 – zegarki dla kobiet, mężczyzn i osób aktywnych
Na berlińskich targach IFA Motorola zaprezentowała nową kolekcję zegarków Moto 360. W linii znalazło się więcej fasonów, wytrzymalsza bateria i szereg opcji dla osób aktywnych.
Na berlińskich targach IFA Motorola zaprezentowała nową kolekcję zegarków Moto 360. W linii znalazło się więcej fasonów, wytrzymalsza bateria i szereg opcji dla osób aktywnych.
Drugą generację smartwatchów Moto 360 Motorola dzieli na trzy zasadnicze grupy: dla kobiet, mężczyzn oraz miłośników sportu. W ofercie znalazły się zarówno metalowe bransoletki, jak i skórzane paski. Dzięki łatwej wymienności tych elementów konsumenci będą mogli dopasować wygląd swojego Moto 360 do własnych upodobań.
Dla osób dbających o zdrowie i kondycję Motorola przeznaczyła nie tylko linię Sport, ale również szereg funkcji. GPS zmierzy szybkość, dystans i tempo biegu, zaś czujnik pracy serca będzie monitorował wydolność organizmu. Moto 360 drugiej generacji pozwala także monitorować puls i liczbę spalanych kalorii podczas tak prozaicznych czynności jak spacer czy wchodzenie po schodach. Smartwatch doradzi nawet, jak lepiej dbać o kondycję.
Motorola nie zapomniała również o innych funkcjach. Pracujące w oparciu o Android Wear urządzenie pozwoli mieć pełną kontrolę nad smartfonem, a dzięki rozmaitym aplikacjom okaże się pomocny choćby w podróżach. Moto 360 obsługują też sieć Wi-Fi.
Użyty w smartwatchach wyświetlacz hybrydowy AnyLight pozwala wyraźnie dostrzegać pokazywane informacje nawet w świetle słońca, zaś silikon pokryty warstwą odporną na promieniowanie UV odprowadza wilgoć i nie blaknie, a do tego jest odporny na zabrudzenia. Moto 360 drugiej generacji w Polsce dostępne będą od 1299 zł.
Smartwatche mają czterordzeniowy procesor Qualcomm Snapdragon 400 1,2 GHz z grafiką Adreno 305, 512 MB RAM i 4 GB miejsca na dane. Dostępne są w dwóch rozmiarach: 42 i 46 mm. Pierwszy oferuje rozdzielczość 360×325 pikseli, drugi – 360×330. Przygotowano również dwa warianty baterii: 300 i 400 mAh.
Źródło: informacja prasowa