„Jeśli nie wygląda jak twój telefon, to nie jest to twój telefon” – tym hasłem, użytym w nowej reklamie, Samsung subtelnie wbija kolejną szpileczkę rywalowi z Cupertino. Odnosi się w ten sposób do sloganu stosowanego przez Apple: „Jeśli to nie jest iPhone, to nie jest to iPhone”.
„Twój telefon powinien być odbiciem tego, kim jesteś” – przekonuje Samsung w nowej reklamie swoich smartfonów. Koreańska firma skupia się w niej na daleko posuniętej personalizacji ustawień, jakiej można dokonać na Androidzie. Taki luksus jest niedostępny na iOS, czyli systemie występującym w iPhone’ach. Samsung znalazł zatem kolejny punkt zaczepienia, w którym może pokazać wyższość Galaxy nad produktami Apple.
Jest to już druga akcja zaczepna, jaką w formie reklam podjął Samsung od zapowiedzi nowych iPhone’ów – 6s i 6s Plus. Pierwsza dotyczyła ładowania bezprzewodowego, opcji dostępnej dla właścicieli Galaxy, a niewystępującej w smartfonach Apple. Wcześniej koreańska firma przygotowała dla amerykańskich konsumentów mających iPhone’y specjalną ofertę, dzięki której mogą oni wypróbować nowe urządzenia Galaxy za symboliczną opłatą.
Wszystkie te zabiegi nie wpływają jednak negatywnie na popularność sprzętu Apple. Według wyliczeń analityków, nowe iPhone’y mają niemałe szanse na pobicie rekordu sprzedaży, ustanowionego przez swojego poprzednika, iPhone’a 6.
Źródło: Youtube