Udostępnij
Tweetnij

Huawei wprowadza w Polsce gwarancję door-to-door

Huawei Polska poinformowało o wprowadzeniu na terenie naszego kraju gwarancji w systemie door-to-door. Na pierwszy ogień idą modele P8 oraz P8 Lite, ale niedługo gwarancja będzie dostępna dla kolejnych smartfomów.

Huawei P7

Huawei Polska poinformowało o wprowadzeniu na terenie naszego kraju gwarancji w systemie door-to-door. Na pierwszy ogień idą modele P8 oraz P8 Lite, ale niedługo gwarancja będzie dostępna dla kolejnych smartfomów.

Firma Huawei poinformowała o wprowadzeniu na terenie naszego kraju gwarancji w systemie door-to-door. Jest to ruch mający stanowić odpowiedź na oczekiwania klientów. Na początku nowa gwarancja obejmuje smartfony P8 oraz P8 Lite. Huawei dodaje jednak, że w niedługim czasie podobnym systemem gwarancji zostaną objęte także inne modele smartfonów.

Jak to działa? W przypadku wystąpienia awarii, należy skontaktować się z infolinią serwisową Huawei (801 811 111) i zgłosić problem. Huawei na swój koszt wyśle kuriera po odbiór uszkodzonego smartfona i po dokonaniu naprawy, odeśle go z powrotem pod wskazany adres.

Warto dodać, że gwarancja na Huawei P8 została wydłużona do 36 miesięcy, a przez pierwsze 3 miesiące od zakupu mechaniczne uszkodzenia wyświetlacza realizowane są za darmo. Przy okazji Huawei zachęca do zapoznania się z cennikiem usług pogwarancyjnych. Jest on dostępny pod tym adresem.

źródło: informacja prasowa

Dawid Długosz

Dziennikarz w branży IT od 2006 roku. Fan produktów firmy Apple. W życiu prywatnym mąż i ojciec trójki dzieci. W serwisie Tablety.pl pełni rolę redaktora prowadzącego. Pasjonat nowych technologii.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij