Huawei Polska poinformowało o wprowadzeniu na terenie naszego kraju gwarancji w systemie door-to-door. Na pierwszy ogień idą modele P8 oraz P8 Lite, ale niedługo gwarancja będzie dostępna dla kolejnych smartfomów.
Firma Huawei poinformowała o wprowadzeniu na terenie naszego kraju gwarancji w systemie door-to-door. Jest to ruch mający stanowić odpowiedź na oczekiwania klientów. Na początku nowa gwarancja obejmuje smartfony P8 oraz P8 Lite. Huawei dodaje jednak, że w niedługim czasie podobnym systemem gwarancji zostaną objęte także inne modele smartfonów.
Jak to działa? W przypadku wystąpienia awarii, należy skontaktować się z infolinią serwisową Huawei (801 811 111) i zgłosić problem. Huawei na swój koszt wyśle kuriera po odbiór uszkodzonego smartfona i po dokonaniu naprawy, odeśle go z powrotem pod wskazany adres.
Warto dodać, że gwarancja na Huawei P8 została wydłużona do 36 miesięcy, a przez pierwsze 3 miesiące od zakupu mechaniczne uszkodzenia wyświetlacza realizowane są za darmo. Przy okazji Huawei zachęca do zapoznania się z cennikiem usług pogwarancyjnych. Jest on dostępny pod tym adresem.
źródło: informacja prasowa