HTC wypuściło w Stanach Zjednoczonych różowy wariant smartfona One M9, który z tyłu obudowy zdobi wstążka tego samego koloru. Jest to symbol walki z rakiem piersi i na urządzeniu znalazł się nieprzypadkowo.
Tajwańska firma postanowiła bowiem wesprzeć kwotą 25 tys. dolarów organizację Breast Cancer Research Foundation. Zajmuje się ona najbardziej obiecującymi badaniami nad wyplenieniem raka piersi. HTC One M9 ze wstążką na obudowie ma się ponadto przyczynić do wzrostu świadomości społecznej. „Poprzez to partnerstwo, z waszą pomocą możemy przybliżyć się o jeden krok do zwalczenia raka piersi” – pisze HTC.
Firma nie wycofuje standardowego różowego HTC One M9 bez wstążki – konsumenci nadal mogą wybrać oba modele. Nie ma też różnicy w cenie, gdyż oba kosztują po 649 dolarów, czyli około 2430 zł. Smartfon nie jest dostępny w ramach sieci Sprint i Verizon. Zamawiając go do końca października konsumenci mogą natomiast liczyć na równowartość 100 dolarów do spożytkowania w Google Play Store i różową kasetkę Dot View Ice.
HTC One M9 ma pięciocalowy wyświetlacz Full HD (1080×1920 pikseli), procesor Qualcomm Snapdragon 810, 3 GB RAM i 32 GB miejsca na dane, które można rozszerzyć dzięki karcie microSD o maksymalnej pojemności 2 TB. Za zdjęcia i filmy odpowiada przede wszystkim kamera 20 Mpix z automatycznym ustawieniem ostrości i nagrywaniem wideo w jakości 4K, wspierana przez przedni aparat 4 Mpix. Specyfikację dopełnia bateria Li-Po o pojemności 2840 mAh.
Źródło: HTC