PepsiCo potwierdza plany związane z wejściem na rynek smartfonów
Przedstawiciele PepsiCo przekazali, że rzeczywiście wchodzą na rynek smartfonów. Urządzenie wytworzy jeden z chińskich producentów, ale telefon nie opuści azjatyckiego rynku.
Przedstawiciele PepsiCo przekazali, że rzeczywiście wchodzą na rynek smartfonów. Urządzenie wytworzy jeden z chińskich producentów, ale telefon nie opuści azjatyckiego rynku.
Od kilku dni po sieci krążą plotki związane z wejściem PepsiCo na rynek smartfonów. Przedstawiciele firmy przerwali milczenie i potwierdzili Reutersowi, że rzeczywiście mają takie plany. Niestety, nie ujawniono zbyt wielu szczegółów. PepsiCo dodało tylko, że użycza własnego logo jednemu z azjatyckich producentów smartfonów i telefon będzie skierowany na chiński rynek.
To oznacza, że smartfon Pepsi pewnie nigdy nie pojawi się w Europie. Co wiemy na jego temat? Całkiem sporo. Urządzenie ma trafić do sprzedaż 20 października pod nazwą Pepsi P1, w cenie 1299 juanów (około 670 zł). Znamy również jego specyfikację techniczną, która obejmuje m.in. 5,5-calowy ekran o rozdzielczości full HD (1920 x 1080 pikseli), 8-rdzeniowy procesor MediaTek MT6592 1,7 GHz z grafiką Mali 450, 2 GB pamięci RAM, 16 GB miejsca na dane, kamerkę 5 Mpix do wideo rozmów i selfie, aparat fotograficzny 13 Mpix z diodą doświetlającą LED oraz baterię o pojemności 3000 mAh. Całość pracuje w oparciu o Androida 5.1 Lollipop. Smartfona zamknięto w obudowie o grubości 7,7 mm.
Tak więc pozostaje nam czekać na oficjalne informacje. Na razie nie wiemy, który z chińskich producentów podjął się produkcji Pepsi P1.
źródło: reuters