Udostępnij
Tweetnij

Usługa Zdalnego Wsparcia – Samsung pomoże w potrzebie

W razie potrzeby eksperci Samsunga pomogą w potrzebie użytkownikom smartfonów, tabletów i telewizorów Smart TV koreańskiej firmy. Swoją nową usługę spółka ochrzciła mianem Usługi Zdalnego Wsparcia.

Samsung Galaxy S6 Edge
W razie potrzeby eksperci Samsunga pomogą w potrzebie użytkownikom smartfonów, tabletów i telewizorów Smart TV koreańskiej firmy. Swoją nową usługę spółka ochrzciła mianem Usługi Zdalnego Wsparcia.

Użytkownicy urządzeń przenośnych Samsunga, którzy chcą skorzystać z pomocy ekspertów, powinni pobrać z serwisu SAMSUNG Apps lub Sklepu Play aplikację Smart Tutor. Po jej zainstalowaniu należy skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta Samsung i wprowadzić 6-znakowy kod otrzymany od eksperta technicznego. Dzięki temu będzie on mógł przeprowadzić szczegółową diagnozę urządzenia i zoptymalizować jego wydajność.

Specjaliści mogą doradzać w takich kwestiach, jak przesyłanie danych, wykonanie kopii zapasowej i jej przywrócenie, sprawdzenie aktualizacji oprogramowania czy konfiguracja konta. Konsultanci mogą również odpowiedzieć na pytania dotyczące nowych funkcji urządzenia. „Co ważne, określone ustawienia użytkownika są zapisywane na serwerach Samsung, po to aby w razie konieczności mogły zostać później przywrócone” – zapewnia firma w oświadczeniu.

Źródło: informacja prasowa

Patryk Purczyński

Szczęśliwy posiadacz urządzenia z Androidem i jeszcze szczęśliwszy mąż. W mediach branżowych od blisko dekady.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij