Moto i Ashton Kutcher nawiązali współpracę, w ramach której przeprowadzany jest pewien eksperyment społeczny, a przy okazji promowane są oczywiście smartfony Motoroli. Nie przeszkadza w tym bynajmniej fakt, że aktor ma na koncie głośną rolę w filmie, w którym wcielił się w jednego z założycieli Apple, Steve’a Jobsa.
Projekt, który Moto promuje wspólnie z Ashtonem Kutcherem, nosi nazwę PhoneLove i polega na badaniu więzi użytkowników ze smartfonem. Na potrzeby eksperymentu badane osoby zamykane są w niewielkim połączeniu, a ich jedynym zadaniem jest trzymanie dłoni na stole. Sęk w tym, że między tymi dłońmi, wyświetlaczem do dołu, umieszcza się ich smartfon, który w trakcie eksperymentu powiadamia o otrzymaniu wiadomości lub przychodzącego połączenia. Jak długo obiekty badania potrafią oprzeć się pokusie? To pokazuje poniższe wideo.
Jak Moto tłumaczy w informacji prasowej, badanie ma dowieść, że ludzie dbają o smartfony bardziej niż im się wydaje, ale smartfony nie zawsze im się odwzajemniają. „W Motoroli uważamy, że użytkownicy zasługują na lepsze relacje z telefonami: wzajemne i dwustronne. Nienatrętne, ale intuicyjne. Pełne wsparcia, ale bez uzależniania. Relacje, w których troska i oddanie są odwzajemniane” – wyjaśnia Moto.
To tylko pierwszy z serii eksperymentów zaplanowanych z udziałem Ashtona Kutchera. Ma on za zadanie przekonać ludzi do postawienia na Moto X Force, smartfon, który w Polsce będzie dostępny w pierwszym kwartale przyszłego roku. Jego specyfikacja obejmuje wyświetlacz 5,4” (1440×2560 pikseli), procesor Qualcomm Snapdragon 810, 3 GB RAM, 32 lub 64 GB miejsca na dane, kamerę 21 Mpix i aparat 5 Mpix, a także baterię o pojemności 3760 mAh.
Źródło: Informacja prasowa