Google testuje kolejne zmiany w Sklepie Play
Google od czasu do czasu testuje coś nowego w Sklepie Play. Tym razem sprawa tyczy się wideo promujących aplikacje i gry, które pojawiły się na stronie głównej Sklepu, gdzie znajduje się lista aplikacji i gier.
Google od czasu do czasu testuje coś nowego w Sklepie Play. Tym razem sprawa tyczy się wideo promujących aplikacje i gry, które pojawiły się na stronie głównej Sklepu, gdzie znajduje się lista aplikacji i gier.
Google lubi sobie czasami poeksperymentować. Nie ma miesiąca, żeby gigant z Mountain View nie zmieniał czegoś w swoich aplikacjach. I tak przynajmniej jest teraz ze Sklepem Play. Niektórzy użytkownicy bowiem zauważyli, że wygląd sklepu się nieco zmienił. Na stronie głównej z listą aplikacji pojawiły się krótkie filmy promocyjne wyróżniające się spośród wszystkich innych ikon.
Wideo pojawia się tak, jak w przypadku listy aplikacji, choć ikony wydają się być nieco mniejsze i nie zajmują całego ekranu. Użytkownicy, którzy widzą zmiany, donoszą, że wystarczy dotknąć w ikonę play, aby rozpocząć odtwarzanie wideo. Interfejs użytkownika jest bardzo podobny do stron deweloperów, które Google zaczęło wprowadzać w zeszłym roku do Sklepu Play. Pokazują one wideo, nazwę aplikacji, ocenę, cenę oraz rozwijane menu i pozwalają na uzyskanie informacji na temat danej aplikacji w jednym miejscu.
Zmiany widoczne są jedynie na urządzeniach wybranych użytkowników i tyczą się zarówno aplikacji i gier darmowych, jak i płatnych. Możliwym jest zatem, że modyfikacje będą tyczyły się wszystkich gier i aplikacji, które będą miały swoje promocyjne wideo. Być może Google chce tym samym zachęcić deweloperów do tworzenia takich filmów.
Źródło: AndroidPolice