Specjaliście z iFixit rozebrali na drobne części smartfona Samsung Galaxy S7 i następnie ocenili jego możliwości z zakresu naprawy. Urządzenie jest trudniejsze w naprawie niż Galaxy S6.
Specjaliści z iFixit rozebrali Samsunga Galaxy S7. Następnie oceniono jego możliwości z zakresu naprawy. Galaxy S7 przyznano tylko 3 punkty na 10 możliwych, a to jest gorszy wynik niż ten, który „wywalczył” Galaxy S6 z 2015 roku, który dostał 4/10 punktów.
iFixit stwierdza, że wiele elementów smartfonu można wymienić osobno i urządzenie cechuje się pewną modularnością. Niestety, to w zasadzie jedyny plus. W przeciwieństwie do Galaxy S6 edge baterię w Galaxy S7 można łatwiej wymienić, ale proces utrudnia przyklejenie do tylnego panelu obudowy. Minusem jest konieczność wymiany całego ekranu w przypadku wymiany portu microUSB, Następnie mamy szkło z tyłu i przodu obudowy, które znacząco podnosi koszty wymiany obudowy (w przypadku stłuczenia), a wymiana samego szkła z przodu jest w zasadzie równoznaczna ze zniszczeniem ekranu. Szczegółowy proces rozbiórki nowego flagowca Koreańczyków prześledzicie na stronie iFixit.
Źródło: iFixit