Huawei pochwaliło się w tym tygodniu świetną sprzedażą smartfonów P9 i P9 Plus. Co ciekawe, na niektórych rynkach w Europie zaobserwowano nawet 10 razy lepsze wyniki sprzedaży w porównaniu do P8 z zeszłego roku.
Huawei chwali się, że smartfony P9 i P9 Plus zaprezentowane w kwietniu tego roku sprzedają się jak ciepłe bułeczki. Zanotowano o 130% lepszą sprzedaż niż w przypadku P8 z 2014 roku. W ciągu zaledwie dwóch miesięcy od premiery Chińczycy sprzedali 2,6 mln sztuk nowych flagowców.
Na szczególną uwagę zasługują wielkie wzrosty sprzedaży na terenie naszego kontynentu. Tak, to w Europie P9 i P9 Plus sprzedają się jak ciepłe bułeczki. Dla przykładu, we Francji sprzedaż P9 jest o 1000 procent wyższa niż sprzedaż P8, zaś w Wielkiej Brytanii – o ponad 300 proc. Warto też dodać, że na polskim rynku Huawei umocniło się aż o 833%!
– Niezwykła popularność serii P9 wśród użytkowników, pokazuje, że konsumenci coraz częściej szukają wysokiej klasy urządzeń z segmentu premium. Wprowadzając Huawei P9, odpowiedzieliśmy na jeden z głównych trendów w wykorzystaniu urządzeń mobilnych – możliwość wykonywania profesjonalnych fotografii smartfonem – mówi Derek Yu, Dyrektor Zarządzający Consumer BG w Polsce.
Aparat przygotowany z Leicą to jedno, ale pamiętajmy, że Huawei P9 oferowany jest też w dużo atrakcyjniejszej cenie niż flagowce Samsunga, HTC czy LG. Smartfon w Polsce dostępny jest za 2399 złotych i cieszy się też dużym zainteresowaniem u operatorów sieci komórkowych.
źródło: informacja prasowa