Huawei poinformowało właśnie, że oferta door-to-door została rozszerzona o kolejne modele smartfonów. Dotychczas opcja ta była dostępna wyłącznie dla właścicieli telefonów P8 i P8 Lite.
Huawei proponuje zapracowanym czy też wygodnym użytkownikom usługę door-to-door. Polega ona na tym, że uszkodzony czy też niedziałający telefon odbiera od nas kurier, ten zostaje wysłany do centrum serwisowego firmy, następnie naprawiony (w miarę możliwości, oczywiście) i odesłany do klienta ponownie. Do tej pory z usługi tej mogli skorzystać jednak nieliczni teraz chiński gigant poinformował, że została ona rozszerzona o kolejne modele smartfonów.
Wprowadzona w minionym roku usługa była dostępna wyłącznie dla właścicieli telefonów P8 i P8 Lite. Teraz ma się to zmienić. Do listy zapisano bowiem właścicieli urządzeń Huawei z rodziny P, Mate, Honor 6 i 7, a także użytkowników ShotX i GX 8.
Przypomnijmy, że transport wspomnianych urządzeń w obie strony (od klienta i do klienta) jest całkowicie bezpłatny. Jeżeli zdarzy się nam wypadek lub smartfon nagle przestanie działać, a jesteście na liście klientów korzystających z wyżej wymienionego sprzętu, możecie zadzwonić na infolinię Huawei lub zgłosić usterkę za pośrednictwem strony internetowej. Znajdziecie ją pod tym adresem. Jeśli chcecie dowiedzieć się, co dzieje się ze smartfonem po tym, jak trafia do serwisu, polecamy to wideo.
Źródło: Huawei