Reuters raportuje, że Google planuje agresywną kampanię marketingową swoich najnowszych flagowców, Pixel i Pixel XL. Firma miała wydać 3,2 mln dolarów na reklamę w jedynie 2 dni po oficjalnych zapowiedziach smartfonów.
Google zapowiedziało następców Nexusów, telefony Pixel i Pixel XL, zaledwie kilka dni temu. Smartfony mają trafić na rynek wkrótce, a gigantowi bardzo zależy na tym, żeby użytkownicy o tym wiedzieli. Jak bardzo? Z ostatnich raportów wynika, że firma zainwestowała prawie 3,2 miliona dolarów na kampanię marketingową nowych flagowców w zaledwie dwa dni po ich oficjalnej zapowiedzi.
Okazuje się, że Google ma zamiar stanowić sporą konkurencję dla swoich rywali, takich jak Samsung czy Apple. Firma nie zamierza jedynie zaoferować użytkownikom nowe smartfony, ale również przypominać o ich pojawieniu się na rynku wszem i wobec. Co za tym idzie, jak raportuje Reuters, szykuje się nam agresywna kampania marketingowa telefonów Pixel i Pixel XL. Dyrektor ds. produktów w firmie Google, Mario Queiroz, miał potwierdzić serwisowi, że kampania ta jest niezwykle ważna dla giganta z Kalifornii. Eksperci twierdzą nawet, że firma może posunąć się do zakupienia najdroższej reklamy, jaką można wybrać w USA – tej, która emitowana będzie podczas rozrywek futbolowych w Święto Dziękczynienia.
Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej na temat smartfonów Pixel i Pixel XL, zapraszamy Was do zapoznania się ze specyfikacją telefonów. Znajdziecie ją na tej stronie.
Źródło: Reuters