Samsung kolejny raz przeprasza w oficjalnym liście swoich użytkowników za Note 7 oraz wadliwe pralki. W tym celu wykorzystuje jedne z największych gazet w USA.
Koreański gigant wciąż zmaga się z konsekwencjami błędu, jaki popełniło przy smartfonie Galaxy Note 7. Niestety, decyzje związane z telefonem oraz ich konsekwencje doprowadziły do znacznego spadku zaufania wśród potencjalnych klientów, co odbiło się później na sprzedaży urządzeń mobilnych tego producenta. Samsung bardzo stara się naprawić sytuację i zapewnia, że w 2017 roku skupi się na poprawie jakości swoich urządzeń i ich dokładniejszym sprawdzaniu. Aby dodatkowo zapewnić użytkowników smartfonów o swoich planach postanowiło kolejny raz ich przeprosić. Tym razem przy użyciu gazet.
Aby dotrzeć do użytkowników smartfonów i tabletów Samsung wykorzystał reklamę w jednych z największych gazet w całych Stanach Zjednoczonych. W The Washington Post, The Wall Street Journal oraz The New York Times Samsung wykupić po całej stronie, by tam opublikować swój list do użytkowników, w którym przeprasza za to, że nie dotrzymało obietnicy związanej z dostarczaniem produktów bezpiecznych i wysokiej jakości.
Samsung zapowiada dokładne sprawdzenie Galaxy Note 7
Przy okazji gigant zapewnia, że znajdzie przyczynę palących się baterii w smartfonach Galaxy Note 7 – będą badać zarówno oprogramowanie, jak i budowę całego urządzenia i baterii. Będą działać jak szybko się da, jednak muszą to robić dokładnie, a na to potrzeba jest czasu. List dotyczył jednak nie tylko telefonów, ale także pralek. Samsung był zmuszony ostatnio wycofać 2.8 milionów tych sprzętów z rynku. Powód? Ich górna pokrywa odpadała podczas prania powodując uszkodzenia domów i użytkowników.
Źródło: Sammobile