Najnowsza ankieta przeprowadzona pośród użytkowników smarfonów z logiem firmy Samsung pokazała, że pomimo afery związanej z zapalającymi się bateriami w Galaxy Note 7, posiadacze urządzeń od koreańskiego giganta wciąż są lojalni wobec tej marki. Ponad 91% użytkowników zakupiłoby ponownie telefon Samsunga.
Ankieta przeprowadzona zaraz po aferze z telefonem Samsung Galaxy Note 7 w roli głównej wykazała, że 40% użytkowników smartfonów giganta z Korei nie chciałoby kupować ponownie urządzenia z logiem Samsunga. Okazuje się jednak, że fiasko wspomnianego telefonu mogło się nie odbić na jego pozycji. Nowa ankieta przeprowadzona wśród użytkowników telefonów koreańskiej firmy w dniach 26 października do 9 listopada przez Reuters/Ipsos wykazała, że Samsung nadal ma ogromne grono wiernych klientów. Podobne do tego, które ma Apple.
Samsung wzbudza zaufanie użytkowników. Podobnie jak Apple
27% wszystkich ankietowanych przyznało, że wie o aferze z Galaxy Note 7, ale pomimo tego smartfon Samsunga byłby rozważany przez nich jako pierwszy przy zakupie nowego urządzenia. 25% natomiast nigdy nie słyszało o tej sytuacji i dla nich także smartfon Samsunga byłby pierwszym wyborem przy wymianie sprzętu. Ogółem aż 91% ankietowanych jest na tyle zadowolonych ze swojego urządzenia, że w przyszłości wybrałoby telefon z logiem koreańskiej firmy. Co więcej, aż 92% wybrałoby także inny sprzęt od giganta. Podobnymi wynikami może poszczycić się Apple, które wybrałoby 92% użytkowników iPhone’ów.
Samsung twierdzi, że aż 85% wszystkich Galaxy Note 7 zostało wymienionych do 4 listopada. Większość wybrała inny model telefonu od Koreańczyków. Wspomniana ankieta została przeprowadzona pośród 2375 użytkowników telefonów Samsunga.
Źródło: Reuters