Premiera smartfonów Samsung Galaxy S8 oraz S8+ już niedługo, więc gigant z Korei nie zwalnia tempa i uderza z mocnym marketingiem „ósemki”. Tym razem wypuścił reklamę telewizyjną, w której pojawia się hasło mówiące o tym, że Samsung Galaxy S8 jest „nieskończenie niesamowity”. Wychwala tez różne cechy telefonu.
Jeśli nie słyszałeś jeszcze o smartfonie Samsung Galaxy S8, zapewne przespałeś ostatni miesiąc lub po prostu nie jesteś w żadnym stopniu podłączony z siecią. Galaxy S8 został zapowiedziany oficjalnie pod koniec minionego miesiąca. Koreański gigant postanowił bardzo intensywnie zając się marketingiem telefonu. W sieci pojawiają się także pierwsze reklamy.
W najnowszej reklamie smartfona Samsung wychwala przede wszystkim jego ekran, a także możliwość odblokowywania telefonu z pomocą technologii rozpoznawania twarzy. Gigant postanowił również wspomnieć o możliwościach aparatu fotograficznego, który, jak twierdzi reklama, jest na tyle szybki, żeby wyłapać praktycznie wszystko.
Poza tym spot wymienia nowego asystenta, Bixby, który ma rozumieć otaczający nas świat i uczyć się naszych zachowań i upodobań, a także łączy się z inteligentnym domem. Na koniec w reklamie pojawia się hasło, mówiące o tym, że S8 jest „nieskończenie niesamowite”. Przypomnijmy, że nowy flagowiec Samsunga jest dostępny aktualnie w przedsprzedaży. Poniżej znajdziecie specyfikację telefonu:
Samsung Galaxy S8 – dane techniczne
- 5,8″ lub 6,2″ ekran Super AMOLED o rozdzielczości 1440 x 2960 pikseli z Gorilla Glass 5
- procesor Qualcomm Snapdragon 835 lub Exynos 8895
- 4 GB pamięci operacyjnej RAM typu LPDDR4
- 64 GB pamięci flash UFS 2.0 na dane
- czytnik kart pamięci microSD (o pojemności do 256 GB)
- kamerka 8 Mpix f/1.7 do wideorozmów z autofocusem
- aparat fotograficzny 12 Mpix f/1.7
- bateria o pojemności 3000/3500 mAh
- Wi-Fi 802.11ac, Bluetooth 5.0, GPS, NFC
- modem LTE kat. 16
- dual SIM (opcjonalnie)
- USB C
- IP68
- skaner linii papilarnych
- skaner tęczówki ok
- Android 7.0 Nougat
Źródło: YouTube