Samsung Galaxy S8 sprzedaje się świetnie na świecie częściowo dzięki zakrojonym na wielką skalę akcjom marketingowym, w ranach których promowany jest telefon. W sklepach w Korei Południowej użytkownicy mogli przykładowo przyjść i wypróbować najnowszego flagowca. Teraz Samsung chwali się, że z tej okazji skorzystało 3 mln Koreańczyków.
Samsung Galaxy S8 oraz jego większy odpowiednik – S8+, są niezwykle popularnymi smartfonami na świecie. W Korei, czyli kraju swojego pochodzenia, nowy flagowiec Samsunga również odnosi ogromne sukcesy. Przykładem może być tutaj akcja marketingowa firmy, która zaangażowała nie tysiące, a aż 3 miliony użytkowników z tego kraju.
Gigant z Korei postanowił z po premierze najnowszego flagowca wystartować z ciekawą akcją. Jej celem było zainteresowanie jak największej liczby lokalnych użytkowników wspomnianym smartfonem. Otwarto więc punkty w sklepach, do których można było przyjść, by wypróbować działanie telefonu. Okazało się, że Koreańczycy z wielką chęcią przychodzili, by sprawdzić możliwości S8 oraz S8+. Łącznie przybyło 3 miliony różnych użytkowników. Efekt? Gigant ogłosił, że w samej tylko Korei sprzedał się 1 milion tych urządzeń.
Samsung Galaxy S8 przegoni iPhone’a 7?
Warto wspomnieć, że Samsung Galaxy S8 oraz wersja S8+ sprzedają się znakomicie. Ostatnio informowaliśmy, iż w ciągu jednego dnia rozchodzi się około 200 tys. nowych flagowców giganta. S8 ma zatem spore szanse, by wyprzedzić w tym kwartale iPhone’a 7, który w minionym kwartale był najchętniej kupowanym smartfonem na świecie.
Źródło: Korea Herald