Samsung Galaxy S8 z Bixby mówiącym po angielsku raczej nieprędko
Samsung obiecał, że Bixby dla Galaxy S8 z komendami w języku angielskim pojawi się na Zachodzie jeszcze przed końcem tegorocznej wiosny. WSJ donosi jednak, że na premierę Bixby na telefonach Samsung Galaxy S8 w Wielkiej Brytanii czy USA będziemy musieli jeszcze poczekać kilka tygodni. Asystent ma problemy z… nauką angielskiego.
Samsung obiecał, że Bixby dla Galaxy S8 z komendami w języku angielskim pojawi się na Zachodzie jeszcze przed końcem tegorocznej wiosny. WSJ donosi jednak, że na premierę Bixby na telefonach Samsung Galaxy S8 w Wielkiej Brytanii czy USA będziemy musieli jeszcze poczekać kilka tygodni. Asystent ma problemy z… nauką angielskiego.
Wall Street Journal poinformował, że Samsung będzie zmuszony do ponownego opóźnienia premiery nowego asystenta głosowego na Zachodzie. Bixby z komendami po angielsku miał pojawić się między innymi w Stanach Zjednoczonych oraz Wielkiej Brytanii jeszcze tej wiosny. Teraz jednak WSJ donosi, że tak się nie stanie.
Przypomnijmy, że Bixby to nowy asystent głosowy od Samsunga. Jest on już dostępny w Korei, ponieważ obsługuje aktualnie jedynie ten język. Do końca tegorocznej wiosny miał się pojawić również w krajach anglojęzycznych. Okazuje się jednak, że koreański gigant raczej nie dotrzyma słowa.
Samsung nie radzi sobie z gramatyką w angielskim w Bixby z Galaxy S8
W czym dokładnie leży problem? Okazuje się, że Bixby ma kłopoty w rozumieniu gramatyki języka angielskiego. Gigant nie może poradzić sobie w załataniu błędów, więc na premierę asystenta na zachodnich rynkach będziemy musieli poczekać jednak dłużej niż do końca wiosny. Być może nie pojawi się nawet w czerwcu.
Nowy asystent głosowy działa aktualnie w powiązaniu z dziesięcioma aplikacjami z Galaxy S8 i są to m.in. Zdrowie, Internet, Galeria, Kalkulator, Pogoda, Przypomnienia, Telefon, Aparat, Kontakty czy Zegar. Trwają jednak prace nad integracją z innymi aplikacjami. Warto też wspomnieć, że Bixby pojawi się również w lodówkach marki Samsung.
Źródło: WSJ