Udostępnij
Tweetnij

OnePlus reaguje na pochwały… przeprosinami

OnePlus 5 jest już dostępny na rynku i choć miał kilka problemów, to wciąż jest to smartfon, który użytkownicy chwalą. Problem w tym, że firma OnePlus najprawdopodobniej nie jest przyzwyczajona do pozytywnych opinii, bo jej dział wsparcia w serwisie Twitter odpowiada na miłe komentarze przeprosinami. Wywiązują się z tego zabawne sytuacje.

OnePlus 5 jest już dostępny na rynku i choć miał kilka problemów, to wciąż jest to smartfon, który użytkownicy chwalą. Problem w tym, że firma OnePlus najprawdopodobniej nie jest przyzwyczajona do pozytywnych opinii, bo jej dział wsparcia w serwisie Twitter odpowiada na miłe komentarze przeprosinami. Wywiązują się z tego zabawne sytuacje.

Chińską firmę czekała fala komentarzy niezadowolonych użytkowników, którzy narzekali na to, iż obraz w ich smartfonie staje się „galaretowaty”, kiedy przewijają tekst. Warto jednak wspomnieć, że OnePlus 5 to bardzo dobry telefon, a ostatnie testy pokazały, że jest nawet szybszy w otwieraniu aplikacji niż iPhone 7 Plus. Niektórzy posiadacze nowego telefonu po prostu go chwalą. Ale najwyraźniej nie wie tego dział odpowiedzialny za wsparcie, który na pozytywne komentarze odpowiada… przeprosinami.

OnePlus 5

Ciężko w to uwierzyć? Cóż, przekonała się o tym użytkowniczka o nicku @imsarathrk. Postanowiła ona pochwalić baterię w telefonie. W odpowiedzi otrzymała… przeprosiny:

Przykro nam to słyszeć. Czy możemy zapytać, kiedy dokładnie zauważyłaś te problemy? I co do tej pory zrobiono, by je rozwiązać?

Za biurkami wsparcia OnePlus siedzą roboty?

Ale to nie koniec. @OnePlus_Support przeprosiło też użytkownika, który postanowił odpowiedzieć żartobliwie, ale pozytywnie na powyższą sytuację i wpis @imsarathrk. Przedstawiciele firmy napisali, że przepraszają za problem, który zgłosili już do działu technicznego w Indiach.

Skąd taka reakcja? Są różne możliwości. Być może tłumacze po prostu nie rozumieją, co czytają, albo za biurkami siedzą roboty. Może być też tak, że zadowolenie użytkowników nie jest wystarczające, dlatego przedstawiciele firmy postanowili to naprawić.

Źródło: Twitter

Katarzyna Dąbkowska

Każda kieszonsolka i tablet moim przyjacielem, niezależnie od "maści" i rodzaju. Swojego iPhone'a traktuję jak prawą rękę. Pisaniem o mobilnych sprzętach zajmuję się od kilku lat. Miłośniczka gier, literatury angielskiej i kultury Dalekiego Wschodu, wychowująca przedstawiciela nowego pokolenia.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij