Udostępnij
Tweetnij

Samsung zabiera głos w sprawie problemów z bateriami Galaxy S8+ i Note 8 (aktualizacja)

Samsung zabrał głos w sprawie ostatnich problemów z bateriami, które dokuczają właścicielom smartfonów Galaxy S8+ oraz Galaxy Note 8. Te po całkowitym rozładowaniu się akumulatora nie chcą ponownie się uruchomić. Koreańczycy przekazali, że każde zgłoszenie klientów traktują poważnie i już badają te przypadłości.

Samsung zabrał głos w sprawie ostatnich problemów z bateriami, które dokuczają właścicielom smartfonów Galaxy S8+ oraz Galaxy Note 8. Te po całkowitym rozładowaniu się akumulatora nie chcą ponownie się uruchomić. Koreańczycy przekazali, że każde zgłoszenie klientów traktują poważnie i już badają te przypadłości.

Samsung Galaxy S8 problemy z baterią

Samsung przerwał milczenie w sprawie ostatnich problemów, na które skarżą się wybrani użytkownicy telefonów Galaxy Note 8 i Galaxy S8+. My akurat o tym nie pisaliśmy, a więc warto pokrótce przybliżyć problem. Usterka objawia się brakiem możliwości ponownego uruchomienia smartfona, gdy jego bateria całkowicie się rozładuje. Próba ponownego naładowania nie skutkuje i urządzenie nie uruchamia się. Koreańczycy zareagowali i przekazali następujący komunikat niemieckiemu serwisowi Winfuture.de.

Oczywiście, Samsung traktuje wszystkie tego typu zgłoszenia poważnie. Na razie otrzymaliśmy informacje od niewielu klientów, którzy mają problemy z zarządzaniem energią baterii. Obecnie możemy skomentować sprawę tak, że musimy uzyskać bardziej szczegółowe informacje na temat tych urządzeń. W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących urządzenia prosimy o kontakt z działem obsługi klienta Samsung. W Polsce kontakt można uzyskać pod numerem telefonu 801-172-678 lub 801 1Samsung*.

Problem z bateriami rzeczywiście może istnieć w nowych telefonach marki Samsung, ale z pewnością nie ma to nic wspólnego z sytuacją, do której doszło w 2016 roku w przypadku modeli Galaxy Note 7. Wtedy skończyło się na wycofaniu telefonów z rynku. W przypadku S8 i Note’a 8 problem jest inny i zapewne da się go rozwiązać.

Aktualizacja: Rzecznik Samsung Polska, Olaf Krynicki potwierdził na Twitterze, że w Polsce nie było takich przypadków. Poniżej jego wypowiedź.

Zobacz także: Najlepsze nowe aplikacje na Androida z grudnia

źródło: Winfuture, fot.: iFixit

Marcelina Poznańska

Lubię Androida i jestem jego użytkowniczką niemal od samego początku. Nie stronię jednak od innych platform mobilnych. Interesuję się, poza nowymi technologiami, także jazdą konną oraz sportem.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij