Xiaomi bardzo walczyło o swoją mocną pozycję na rynku indyjskim i nieco wypchnęło koreańskiego giganta na dalszy plan. Samsung nie ma zamiaru się jednak poddawać i postanowił zawalczyć w nieco inny sposób. Zrezygnuje ze sprzedaży w sklepach i stawia na sprzedaż internetową urządzeń z niższej półki cenowej.
Xiaomi mocno ustawiło poprzeczkę w Indiach. Firma bardzo szybko wypchnęła między innymi Samsunga, którego produkty stały się jeszcze mniej popularne. Ale Samsung nie zamierza się poddawać w tej walce i już obmyślił, jak możne wywalczyć swoje miejsce na rynku indyjskim.
Samsung, jak mówią najnowsze informacje, będzie walczyć z Xiaomi na rynku indyjskim. Firma ma zamiar wprowadzić swoje tańsze smartfony, ale w nieco innej formie. Aby zaoszczędzić na prowizjach, jakie pobierają sklepy, gigant z Korei ma zamiar sprzedawać smartfony poprzez sklep internetowy. W ten sposób jest w stanie zaoszczędzić całkiem sporo.
Samsung ma być mocną konkurencją dla Xiaomi
To jednak nie wszystko. Firma już wprowadza zmiany i skupi się na ograniczeniu partnerów do sprzedaży internetowej do maksymalnie 3. Przedtem było ich 10-12. Ma to pozwolić na bardziej przejrzysty dostęp do urządzeń. Pozwoli to także w dobry sposób zaspokoić potrzeby partnerów na sprzęt. Warto dodać również, że Koreańczycy mają zamiar sprzedawać w Indiach smartfony w cenie od 10 000 do 15 000 rupii indyjskich (czyli w od 535 zł do 800 zł), czyli takiej, która będzie odpowiadała tamtejszym użytkownikiem. Pierwszym krokiem było wprowadzenie do sprzedaży internetowej (poprzez sklep Amazonu) telefonu Samsung Galaxy A8+ (2018).
Zobacz również: Najlepsze gry mobilne na iOS i Androida z 2017 roku
Źródło: economictimes