Samsung podał do wiadomości, że w ramach współpracy z firmą DEKRA przeprowadzono szereg audytów. Wykazały one, że serwisy w Polsce są prowadzone bardzo dobrze. Wspomniana firma specjalizuje się w bezpieczeństwie i sprawdzaniu jakości usług w jednostkach serwisowych.
Pochwalono się, że współpraca z firmą DEKRA nawiązana już w 2016 roku po zbadano wiele wspomnianych placówek. 50 różnych salonów w Polsce otrzymało najwyższą notę – A. Takie nowy przyznaje się tym serwisom, które otrzymały więcej niż 90% w punktacji odnoszącej się do jakości proponowanych usług w lokalu. Istnieją cztery typy ocen. Pierwszą jest wspomniane A, drugą B, trzecią C, a czwartą – D. Najniższa ocena odnosi się do serwisów, które otrzymały w sumie około 70% punktacji.
DEKRA zbadała, że Samsung utrzymał wysoki standard w placówkach
Firma poinformowała, że średnia ocena w ponad 80 różnych serwisach w Polsce to 91,3%. Ocenę A otrzymało łącznie 50 placówek w naszym kraju. Dane odnoszą się do minionego roku. Opierają się o pytania z formularza specjalnie stworzonego do badań takich lokali.
– Wysokie noty uzyskane przez polskie placówki serwisowe Samsung są kolejnym potwierdzeniem wysokiego poziomu jakości obsługi klienta, która nie kończy się na dostarczeniu urządzenia do odbiorcy końcowego. Opieka posprzedażna dopełniająca walory samego produktu staje się ważnym elementem budującym relację z marką i coraz częściej przyczynia się do decyzji zakupowych – mówi Roman Żeleźnik z Samsung Electronics Polska.
Zobacz także: Najlepsze nowe aplikacje na Androida z maja
Źródło: Samsungmedia