Samsung Galaxy S9 jest już od jakiegoś czasu dostępny na rynku, ale jedną z jego największych konkurencji wciąż jest jednak iPhone X. W najnowszej serii reklam Ingenious koreańska firma stara się jednak udowodnić, że to ich produkt jest o wiele lepszy niż „dziesiątka”. Mogliśmy już usłyszeć o braku ładowarki do szybkiego ładowania w zestawie, a także braku wejścia jack czy lepszym aparacie w smartfonie Samsunga. Teraz pojawiły się kolejne reklamy z serii.
Samsung Galaxy S9, jak dowiadujemy się z nowego spotu z serii Ingenious, nie ma wycięcia, jak to jest w przypadku iPhone’a X. Takie wycięcie powoduje, że część ekranu pozostaje zasłonięta, np. podczas oglądania filmów. Koreańczycy wytknęli to w wideo. Zobaczcie sami:
Samsung Galaxy S9 lepszy od smartfona iPhone X również przez wielozadaniowość
Kolejne wideo mówi o tym, że telefon z iOS nie ma, w przeciwieństwie do najnowszego smartfona Samsunga, wejścia na dodatkową kartę pamięci. Oznacza to w skrócie, że nie można jej rozszerzyć z pomocą fizycznych nośników. Można jedynie wykupić miejsce w chmurze. Klientka widziana na spocie nie chce tego jednak robić.
Samsung Galaxy S9 wyróżnia również wielozadaniowość. Oznacza to, że w tym samym czasie możemy obsługiwać na ekranie swojego smartfona dwie różne aplikacje. W przypadku telefonu Apple nie ma takiej możliwości. Koreańczycy wspominają to w najnowszym spocie.
Zobacz także: Najlepsze nowe aplikacje na Androida z czerwca
Źródło: YouTube