Xiaomi z oddziałem w Indiach stworzyło ciekawą kampanię marketingową. Ustanowiło nowy rekord Guinnessa budując największą mozaikę świetlną na świecie. Mozaika przedstawia popularne logo Mi i została złożona przez łącznie 9 690 żarówek. Jest to pomysł indyjskiego oddziału firmy, który ma na celu podkreślenie inicjatywy kierowany przez zespół ds. marketingu marki w celu podkreślenia jej wagi na tamtejszym rynku.
– To był kolejny fenomenalny rok, kiedy świętowaliśmy pierwsze osiągnięcie światowego rekordu Guinessa. W Xiaomi w Indiach utrzymujemy innowacje w centrum wszystkich naszych działań. Zapewniamy przy tym, że dostarczamy najlepsze innowacyjne technologie naszym konsumentom w Indiach, w jak najlepszej cenie. Ten sam element innowacji odnosi się również do naszych działań marketingowych. Wnoszą one najlepsze z naszych kreatywnych umiejętności na pierwszy plan. Ten rekord był prostą, ale szczerą odą dla wszystkich fanów Mi i pracowników Xiaomi, którzy pomogli nam wydobyć z nas to, co najlepsze i przyczynili się do naszej wspaniałej podróży – powiedział Anuj Sharma, dyrektor marketingu w indyjskim oddziale firmy.
Xiaomi trafia w niekonwencjonalne metody marketingu
Pracownicy firmy mieli tym samym na celu podkreślenie ich wkładu i wkładu fanów Mi, którzy przyczynili się do ogólnego sukcesu marki. Dodatkowo podkreśla wysiłki marki zmierzające do zastosowania niekonwencjonalnych metod marketingowych i promocyjnych. Ma to je odróżnić od większości innych producentów smartfonów.
Przeczytaj także: Najlepsze nowe aplikacje na Androida z sierpnia
Źródło: Twitter