Oppo wchodzi do Polski pod koniec stycznia. Wtedy dowiemy się, jakie smartfony firmy będzie można zakupić. Dziś w komunikacie prasowym poinformowano, że serwis zapewni firma S.B.E. Polska (strona). Ta sama, która jest autoryzowanym partnerem Huawei i Honor. Dowiadujemy się również, jakie warunki gwarancyjne zapewnią Chińczycy.
Oppo planuje zaoferować wsparcie przez dwa lata. Gwarancja udzielana na smartfony będzie obowiązywać przez 24 miesiące od daty zakupu. W przypadku dołączanych akcesoriów będzie to 6 miesięcy. Warto dodać, że na baterie wbudowane w urządzenia też będzie udzielana gwarancja na dwa lata. Firma zapewnia, że kontakt z serwisem będzie prosty i przyjemny.
Serwis Oppo ma być nakierowany na klientów
Firma Oppo zapewnia, że serwis udostępni wygodny dla klientów kontakt. Na polskiej stronie producenta, która wkrótce zostanie uruchomiona, pojawią się formularze, które pozwolą na szybki kontakt z technikami. Pojawi się opcja kontaktu telefonicznego. Nie zabraknie też czatu online z konsultantem.
Co bardzo ważne i jest podkreślane przez Oppo, potrzeba naprawy smartfona lub jego wymiana będzie przebiegać w trybie door-to-door. Po odebraniu urządzenia przez kuriera sprzęt trafi do serwisu. Następnie będzie można śledzić na stronie przebieg naprawy. Oczywiście, taka usługa będzie dostępna tylko dla telefonów pochodzących wyłącznie z oficjalnej polskiej dystrybucji.
Przeczytaj także: Najlepsze nowe gry mobilne z grudnia
źródło: informacja prasowa