Nowy Sklep Play na telewizory z systemem Android TV został zapowiedziany już wcześniej. Nastąpiło to w wywiadzie, który udzieliła Shalini Govil-Pai. Teraz, w trakcie konferencji Google I/O 2019, ujawniono szczegóły. Zaprezentowane nowości są z pewnością ciekawe. Rzućmy sobie na nie okiem.
Nowy Sklep Play dla Android TV widoczny jest na poniższych zrzutach ekranowych, które pochodzą z keynote otwierającego Google I/O 2019. Widzimy, że pojawiają się zmiany wizualne. Co jednak najważniejsze, gigant z Mountain View skupił się na tym, aby opcje z zakresu kupowania i subskrypcji były prostsze dla użytkownika końcowego. Przede wszystkim na uwagę zasługuje zatwierdzanie zakupów pinem, a nie koniecznością wpisywania hasła. Proces nazwano „one click”.
W trakcie Google I/O 2019 potwierdzono również, że Sklep Play na telewizory z Android TV oferuje już tysięcy aplikacji. To ponad tysiąc więcej niż przed rokiem. Zmiany omawiane były z producentami telewizorów. Ponadto czeka nas także inna niespodzianka.
Nowy Sklep Play zawita nie tylko na telewizory z Android TV
Jak dobrze wiemy, w przygotowaniu jest także nowy Sklep Play na smartfony z systemem Android. Wiemy, że będzie on inspirowany językiem Material Theme. Zmieni się interfejs, co mogliśmy już zobaczyć na zrzutach ekranowych. Zmiany te są zdecydowanie na plus.
Przeczytaj także: Messenger – triki, sztuczki i ukryte funkcje