Mi Points dołączają do sieci dystrybucyjnej Xiaomi Polska. Po tym, jak dziś ma miejsce otwarcie dwóch nowych salonów Mi Store. Firma wierzy, że nowe punkty sprzedaży zwiększą widoczność marki na krajowym rynku. Ponadto mają być udogodnieniem dla klientów.
Xiaomi Polska otwiera w najbliższych dniach aż 30 punktów Mi Point zlokalizowanych w różnych miastach. Także w nieco mniejszych. Większość z nich zostanie otworzonych dziś. Natomiast ostatnie na początku grudnia. Poniżej widzicie mapkę z lokalizacjami. W połączeniu ze sklepami Mi Store sieć dystrybucyjna będzie liczyć już 45 punktów rozsianych po blisko 40 miastach Polski.
Xiaomi twierdzi, że punkty sprzedaży Mi Points będą ułatwieniem dla klientów
Mi Points są też o tyle ciekawe, że integrują się w pełni z oficjalnym sklepem internetowym firmy. Dzięki temu klienci będą mogli w tych punktach odbierać zamówione online produkty. Będą one zlokalizowane w większych sklepach i centrach.
Mi Points są wydzielonymi przestrzeniami w sklepach partnerów, w których prezentowane będą produkty Xiaomi. Chcemy w ten sposób zwiększać świadomość marki i naszych produktów w Polsce. Mamy nadzieję, że te punkty sprzedaży będą dużym ułatwieniem dla kupujących, zwłaszcza w okresie przedświątecznym – mówi Tony Chen, General Manager na region CEE & Nordic & Baltic.
- Zobacz ofertę produktów chińskiej marki w naszym sklepie Sferis
Przeczytaj także: Messenger – triki i funkcje, które warto znać
źródło: komunikat prasowy