Samsung Galaxy Note 9 oraz iPhone X to dwa smartfony konkurencyjnych firm. Nie raz i nie dwa widzieliśmy, jak koreańska firma dokuczała Apple’owi w swoich spotach reklamowych. Teraz kolejny raz postanowiła wbić szpilkę Amerykanom. Koreańczycy postanowili przygotować nowy spot, w którym wyśmiewają między innymi brak kompatybilności iPhone’a z Apple Pencil.
W najnowszym spocie możemy zobaczyć klientkę, która przychodzi do pracownika sklepu Apple i pyta o różnicę pomiędzy Apple Pencil i rysikiem, który dodawany jest do smartfona Galaxy Note 9, zaprezentowanego kilka dni temu. W tym przypadku iPhone nie jest kompatybilny z takim rysikiem i można go używać tylko z iPadami.
To jednak nie wszystko. W następnej reklamie możemy zobaczyć, że Samsung Galaxy Note 9, podobnie jak jubileuszowy telefon z iOS, może odblokowywać telefon poprzez rozpoznawanie naszej twarzy. Później pracownik Genius Bar znajduje kolejny powód, dla którego warto kupić jednak smartfona Apple’a.
Samsung Galaxy Note 9 lepszy w reklamie od iPhone X, ale…
iPhone X, jak warto przypomnieć, pojawił się w zeszłym roku. Tej jesieni należy spodziewać się całkowicie nowych edycji smartfonów od giganta z Cupertino. Jak mówią plotki, telefony maja pojawić się w pięciu różnych kolorach obudowy. Dwa z modeli dostaną ekrany OLED, ale pojawi się także tańszy wariant z 6,1-calowym wyświetlaczem LCD. Nie tak dawno informowaliśmy również, że Galaxy Note 9 wychodzi jednak nieco gorzej w benchmarkach niż poprzedni flagowiec kalifornijskiej firmy.
Zobacz także: Najlepsze nowe aplikacje na Androida z lipca