Samsung Galaxy, jak twierdzi koreańska firma analityczna Brand Stock, nadal jest najpopularniejszą marką w Korei Południowej. Nie przeszkodziła jej nawet afera z Note 7.
Samsung popełnił błąd. Nie wiadomo, czy był on spowodowany pośpiechem związanym z przyspieszeniem premiery Note 7, czy może było to po prostu zwykłe niedopatrzenie. Ważne jest jednak, że najnowszy flagowiec firmy został wycofany ze sprzedaży, a koreański gigant zapłaci za potknięcie przynajmniej 1 mld dolarów. Nie oznacza to jednak, że od razu stanął na straconej pozycji. Według indeksu Brand Stock Samsung Galaxy w trzecim kwartale tego roku nadal klasyfikuje się na pierwszym miejscu wśród najpopularniejszych marek w Korei.
Brand Stock to koreańska firma zajmująca się analizą rynku. Wyliczyła ona, że w trzecim kwartale tego roku marka Samsung Galaxy uzyskała w sumie 912,2 punty w pomiarze zwanym Brand Stock Top Index. Oznacza to, że marka to wciąż jest najpopularniejszą w Korei, pomimo wspomnianych kłopotów z Note 7. Na drugim miejscu znalazł się E-Mart (908,5), a na trzecim KakaoTalk (903,4).
Być może Samsung zyskał uznanie lokalnych użytkowników dzięki szybkiej reakcji na wieści o wybuchającej baterii w swoim najnowszym flagowcu. Przypomnijmy, że Koreańczycy postanowili wycofać telefon ze sprzedaży. W Korei Południowej Galaxy Note 7 ponownie zawitał na sklepowych półkach.
Źródło: Phone Arena, koreahearld