Użytkownicy urządzeń mobilnych od Apple’a donoszą, że nie mogą skorzystać z pomocy Siri, jeśli zadają jej niektóre pytania odnośnie muzyki, a nie są subskrybentami Apple Music.
Współzałożyciel firma Pandora, Tom Conrad, podzielił się ze światem ciekawą informacją Okazuje się, że Siri, asystent, z którego pomocy mogą korzystać posiadacze sprzętów z iOS, nie odpowiada na wszystkie zadane na temat muzyki pytania. Siri, poproszona przykładowo o puszczenie najpopularniejszej danego dnia piosenki w USA, odpowiada, że nie może przeszukać list przebojów, jeśli nie jesteśmy subskrybentami Apple Music. Sytuacja dotyczy też pytań o listy przebojów z poprzednich lat.
Przypomnijmy, że usługa Apple Music została wprowadzona pod koniec czerwca tego roku. Od tamtej pory zdobyła sporą liczbę użytkowników. Apple pochwaliło się, że jest ich już 15 milionów, z czego 6,5 mln płaci abonament za usługę, a 8,5 mln korzysta jeszcze z trzymiesięcznego okresu próbnego.
Źródło: TheVerge