Facebook znów testuje na swoich użytkownikach nowe rzeczy. Tym razem niektóre osoby zaobserwowały zmiany w aktualnościach, gdzie teraz pojawiają się wiadomości zbiorcze. W ten sposób Facebook chce udostępnić swoim użytkownikom jedno główne źródło wiadomości, gdzie znajdą najciekawsze informacje na różne tematy. Kanał aktualności pozostał bez zmian, jednak został on podzielony między poszczególne działy, takie jak styl czy podróże. Zmiany zauważył między innymi Jason Stein, który swoimi spostrzeżeniami podzielił się na Twitterze:
Nowy dział aktualności czerpie garściami z aplikacji Paper, w której to wiadomości sortowane są pomiędzy poszczególne kategorie. Facebook potwierdził testy w rozmowie z serwisem The Verge:
– Ludzie powiedzieli nam, że chcieliby zobaczyć nowe opcje i prowadzić rozmowy wokół większej liczby historii na Facebooku dotyczących konkretnych tematów, tak więc testujemy aktualności wśród ludzi, by mogli poznać różne historie i strony oparte o różne obszary tematyczne.
Niektórzy użytkownicy zauważyli również, że Facebook zaczął wprowadzać również zmiany do swojego sklepu w postaci między innymi nowej zakładki przeznaczonej do zakupów. Opcja ta pozwala na publikowanie ofert sprzedaży przez użytkowników. Działa mniej więcej jak eBay czy Allegro. Nowa opcja została wprowadzona w maju i testowana jest na niewielkiej grupie użytkowników. Nie wiadomo, kiedy będzie dostępna dla wszystkich.
Źródło: TheNextWeb