McDonald’s, jedna z największych sieci restauracji na całym świecie, ma zamiar w ciekawy sposób pozyskiwać pracowników. Celuje w millenialsów, czyli młode osoby. Zrobi to z pomocą aplikacji Snapchat. Teraz Snapchat w USA będzie zachęcał do wysyłania zgłoszeń o pracę do McDonald’s. Sieć lokali chce pozyskać w ten sposób 250 tys. nowych pracowników.
Już od jakiegoś czasu użytkownicy korzystający z aplikacji Snapchat mogą korzystać również z filtrów McDonald’s. Nie chodzi jednak jedynie o to, by ocieplić wizerunek sieci restauracji. W lokalach brakuje ostatnio rąk do pracy, a wspomniana aplikacja idealnie nadaje się do tego, by… zatrudniać nowych pracowników.
Tak, McDonald’s jest geniuszem zła. Sieć restauracji ma zamiar zatrudnić aż 250 tysięcy młodych osób korzystając z aplikacji Snapchat. Jest to świetne posunięcie, jeśli brać pod uwagę fakt, że lokale celują w zatrudnianie młodych ludzi, a połowa użytkowników Snapchata to osoby w wieku od 16 do 24 lat.
Już od wtorku użytkownicy wspomnianej aplikacji będą mogli tworzyć 10-sekundowe filmy, w których będą mówili o tym, jak wyglądają ich doświadczenia z restauracją. Po ich wykonaniu aplikacja będzie umożliwiała przejście do strony informującej o zatrudnieniu w sieci wspomnianych lokali. Tak wysłane aplikacje są nazywane Snaplications.
Oferty pracy w McDonald’s nie tylko w aplikacji Snapchat
Przedstawiciele sieci lokali potwierdzają, że Snapchat nie jest jedynym takim serwisem, który wykorzystają do pozyskiwania pracowników. W przyszłości będą to również Hulu czy Spotify. Aktualnie nowa opcja w Snapchacie była dostępna jedynie w Australii. Teraz trafi również do USA. Przypomnijmy, że McDonlad’s planuje niedługo wprowadzenie zamówień i płatności przez aplikację.
Źródło: CNBC