Udostępnij
Tweetnij

Facebook od teraz z interaktywnymi reklamami gier

Facebook przechodzi aktualnie kolejną metamorfozę. Tym razem firma zabiera się za reklamy. Jak donoszą media, w News Feedzie będziemy mogli zobaczyć teraz interaktywne reklamy gier, podobne do tych, które Google wprowadziło do Sklepu Play. Gracze będą mogli zatem wypróbować gry jeszcze przed ich instalacją.

Facebook wciąż przechodzi wiele zmian. Teraz dołącza do nich funkcja, którą od dawna testuje Google w Sklepie Play. Jest to możliwość wypróbowania danej gry przed jej instalacją.

Jeśli korzystacie ze Sklepu Play, pewnie zauważyliście, że można w nim zobaczyć reklamy poszczególnych gier. Umożliwiają one zagranie w dana produkcję przez kilkadziesiąt sekund w trakcie trwania wideo. Dzięki temu użytkownicy mogą zobaczyć, z czym dokładnie mają do czynienia zanim jeszcze sięgną po dany produkt.

Facebook już współpracuje z kilkudziesięcioma firmami

Facebook, jak się okazuje, także będzie miał taką funkcję. Pojawi się ona w kanale informacyjnym. Jak twierdzi ekipa Zuckerberga, firma już współpracuje z kilkudziesięcioma producentami gier. Szczegółów nie podano, jednak potwierdzono, że będzie to dopiero początek. Powód? Jak mówią przedstawiciele firmy, interaktywne reklamy są przyszłością. Z badań wynika, że przyciągają one o 47% więcej użytkowników niż w przypadku standardowych reklam. Ludzie chętniej się w nie angażują. Takie reklamy testowano już w przypadku Miniclip i Gram Games.

Nie podano żadnych konkretnych informacji na temat tego, jakie firmy uczestniczą w tym programie na początku. Poinformowano jedynie, że docelowo takie reklamy będą dostępne dla wszystkich współpracujących z Facebookiem. Przypomnijmy, iż aplikacje Facebooka wciąż się zmieniają. Nie tak dawno firma postanowiła usunąć Instagram z Windows 10 Mobile. Ale są też dobre wieści – Messenger na ten przykład otrzymał ostatnio możliwość wysyłania zdjęć w 360 stopniach.

Zobacz również: Najlepsze aplikacje na Androida – marzec 2018

Źródło: engadget

Gry cyfrowe w sklepie gram.pl

Katarzyna Dąbkowska

Każda kieszonsolka i tablet moim przyjacielem, niezależnie od "maści" i rodzaju. Swojego iPhone'a traktuję jak prawą rękę. Pisaniem o mobilnych sprzętach zajmuję się od kilku lat. Miłośniczka gier, literatury angielskiej i kultury Dalekiego Wschodu, wychowująca przedstawiciela nowego pokolenia.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. więcej informacji

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij