Facebook wciąż przechodzi wiele zmian. Teraz dołącza do nich funkcja, którą od dawna testuje Google w Sklepie Play. Jest to możliwość wypróbowania danej gry przed jej instalacją.
Jeśli korzystacie ze Sklepu Play, pewnie zauważyliście, że można w nim zobaczyć reklamy poszczególnych gier. Umożliwiają one zagranie w dana produkcję przez kilkadziesiąt sekund w trakcie trwania wideo. Dzięki temu użytkownicy mogą zobaczyć, z czym dokładnie mają do czynienia zanim jeszcze sięgną po dany produkt.
Facebook już współpracuje z kilkudziesięcioma firmami
Facebook, jak się okazuje, także będzie miał taką funkcję. Pojawi się ona w kanale informacyjnym. Jak twierdzi ekipa Zuckerberga, firma już współpracuje z kilkudziesięcioma producentami gier. Szczegółów nie podano, jednak potwierdzono, że będzie to dopiero początek. Powód? Jak mówią przedstawiciele firmy, interaktywne reklamy są przyszłością. Z badań wynika, że przyciągają one o 47% więcej użytkowników niż w przypadku standardowych reklam. Ludzie chętniej się w nie angażują. Takie reklamy testowano już w przypadku Miniclip i Gram Games.
Nie podano żadnych konkretnych informacji na temat tego, jakie firmy uczestniczą w tym programie na początku. Poinformowano jedynie, że docelowo takie reklamy będą dostępne dla wszystkich współpracujących z Facebookiem. Przypomnijmy, iż aplikacje Facebooka wciąż się zmieniają. Nie tak dawno firma postanowiła usunąć Instagram z Windows 10 Mobile. Ale są też dobre wieści – Messenger na ten przykład otrzymał ostatnio możliwość wysyłania zdjęć w 360 stopniach.
Zobacz również: Najlepsze aplikacje na Androida – marzec 2018
Źródło: engadget