Spotify otrzymuje liczne nowości. Szwedzi ogłosili zmiany, które dotyczą ekranu głównego platformy, ale nie tylko. Przypomina to poniekąd aplikacje YouTube, TikTok czy Instagram, skąd zaczerpnięto pewne rozwiązania. Zobaczmy sobie, co nowego przygotowano.
Spotify stawia na podcasty, co wiadomo nie od dziś. Dlatego nowa aktualizacja ekranu domowego aplikacji skupia się na udoskonaleniach z zakresu odkrywania nowych treści. Dotyczy to także muzyki oraz audiobooków. Następnie mamy szybki podgląd, gdzie można zapoznać się z proponowaną zawartością. Szwedzi wprowadzili również rekomendacje w panelu wyszukiwania. Warto też wspomnieć o funkcji autoodtwarzania dla podcastów.
Zmiany w aplikacji Spotify dla wszystkich
Warto dodać, że wspomniane zmiany wprowadzone do aplikacji Spotify wdrażane są dla wszystkich użytkowników. Dostęp do nowości nie wymaga zakupu planu Premium. Warto jednak dodać, że część z nich na razie pojawia się tylko na wybranych rynkach, a nie w ujęciu globalnym. Tak jest na przykład z podglądem dla audiobooków, którego to w Polsce nie ma.
Przeczytaj także: Najlepsze wskazówki i triki dla poczty Gmail