Firma Sony wprowadziła dzisiaj nową aplikację dla iOS. Jej serwis Music Unlimited dotychczas dostępny był dla użytkowników urządzeń z Androidem. Wprowadzenie usługi dla iOS zwiększy rzeszę osób korzystających z przesyłu strumieniowego muzyki a także pozwoli producentowi konkurować z takimi platformami jak Spotify, MOG czy Rdio.
Przeczytaj również >> Firefox Mobile 13.0 – nadchodzi rewolucja?
Service oferuje swoje możliwości w dwóch planach subskrypcyjnych. Podstawowy kosztuje 3,99 dolara miesięcznie i oferuje jedynie selektywnie wybrane kanały z możliwością ich customizacji tylko ze względu na utwory lubiane czy nie lubiane. Plan premium kosztuje 9,99 i pozwala na ciągły i nieograniczony dostęp na żądanie do katalogów muzycznych Sony. Umożliwia on również możliwość słuchania muzyki w trybie offline, edycję list odtwarzania i dostęp do kanałów premium.
Usługa Music Unlimited była dotychczas dostępna dla Androida, odtwarzaczy typu Walkman i konsol PlayStation (również dla niektórych urządzeń Sony z linii kina domowego). Nowa odsłona serwisu jest na razie dostępna tylko dla użytkowników iPhone. Producent jednak zapewnia, że w najbliższym czasie pojawi się jej wersja zoptymalizowana dla iPada.