Apple może mieć z pewnością powody do zadowolenia. Tylko w pierwszy weekend po premierze nowych iPadów sprzedano aż trzy miliony sztuk tabletów, zarówno 4. generacji, jak i wersji mini.
Przeczytaj koniecznie >> Kupujemy tani tablet. Na co zwracać uwagę?
Nowe tablety Apple oficjalnie zadebiutowały w sprzedaży w zeszły piątek, 2 listopada (no… pomijając Polskę ;-) ). Tymczasem wczoraj firma z Cupertino pochwaliła się pierwszymi wynikami sprzedaży, które obejmują tylko pierwsze trzy dni od momentu rynkowego debiutu. W miniony weekend Apple sprzedało aż 3 miliony sztuk nowych tabletów! Niestety, nie wiemy dokładnie jaki udział w tym zestawieniu ma iPad mini, a jaki iPad 4. generacji. Sugeruje się jednak, że więcej osób kupiło właśnie model z wyświetlaczem o przekątnej 7,9 cali, gdyż ten jest obecnie trudno dostępny w wersji tylko z Wi-Fi.
Jeśli wydaje wam się, że 3 miliony to niewiele, to jako porównanie dodajmy, że taki Asus nie sprzedał nawet tylu tabletów w okresie od lipca do września tego roku.