Nastolatkowie wolą Surface, a iPad już nie jest cool?
Jeśli wierzyć najnowszemu raportowi agencji Buzz Marketing Group, która specjalizuje się w ankietach przeprowadzanych na młodych ludziach, to tak właśnie jest. Nastolatkowie znacznie częściej „wzdychają” teraz do Microsoft Surface niż iPada marki Apple.
Jeśli wierzyć najnowszemu raportowi agencji Buzz Marketing Group, która specjalizuje się w ankietach przeprowadzanych na młodych ludziach, to tak właśnie jest. Nastolatkowie znacznie częściej „wzdychają” teraz do Microsoft Surface niż iPada marki Apple.
Przeczytaj koniecznie >> 10 najlepszych trików na tablety z Androidem
Buzz Marketing Group, agencja specjalizującą się w ankietach i badaniach statystycznych przeprowadzanych na nastolatkach pokusiła się o zapytanie młodzieży o nowe gadżety, które są dostępne na rynku. Co ciekawe, Tina Wells w wywiadzie dla Forbes zdradziła następującą wypowiedź: „nastolatkowie powiedzieli nam, że to już koniec Apple […] Teraz obiekt ich zainteresowania stanowią tablety Surface oraz smartfony Samsung Galaxy”.
Jakby nie patrzeć, jest to oczywiście tylko zdanie amerykańskich nastolatków, które w żadnym wypadku nie musi pokrywać się z ogólnymi opiniami na temat produktów żadnej z wymienionych marek. Wy, który z wymienionych tabletów chętniej widzielibyście we własnych rękach…?