Jeśli wierzyć najnowszemu raportowi agencji Buzz Marketing Group, która specjalizuje się w ankietach przeprowadzanych na młodych ludziach, to tak właśnie jest. Nastolatkowie znacznie częściej „wzdychają” teraz do Microsoft Surface niż iPada marki Apple.
Przeczytaj koniecznie >> 10 najlepszych trików na tablety z Androidem
Buzz Marketing Group, agencja specjalizującą się w ankietach i badaniach statystycznych przeprowadzanych na nastolatkach pokusiła się o zapytanie młodzieży o nowe gadżety, które są dostępne na rynku. Co ciekawe, Tina Wells w wywiadzie dla Forbes zdradziła następującą wypowiedź: „nastolatkowie powiedzieli nam, że to już koniec Apple […] Teraz obiekt ich zainteresowania stanowią tablety Surface oraz smartfony Samsung Galaxy”.
Jakby nie patrzeć, jest to oczywiście tylko zdanie amerykańskich nastolatków, które w żadnym wypadku nie musi pokrywać się z ogólnymi opiniami na temat produktów żadnej z wymienionych marek. Wy, który z wymienionych tabletów chętniej widzielibyście we własnych rękach…?