CEO LinkedIn – Jeff Weiner obiecał i słowa dotrzymał. 3,5 tysiąca pracowników w firmie zostało obdarowanych nowym tabletem marki Apple z wyświetlaczem o przekątnej 7,9 cali.
Przeczytaj koniecznie >> Kupujemy tablet. Z Wi-Fi czy 3G?
Pomysł w głowie szefa LinkedIn związany z nagrodzeniem wysiłków pracowników firmy narodził się już wcześniej. Teraz z kolei przyszła pora na jego realizację. Każdy z trzech i pół tysiąca zatrudnionych w LinkedIn otrzymał po iPadzie mini. Upominek ma stanowić wynagrodzenie za pracę wszystkich osób w zeszłym roku.
Pracownicy LinkedIn otrzymali iPada mini, który został wyposażony w 32 GB pamięci na dane, którego cena detaliczna wynosi 429 dolarów. W takim wypadku łączna wartość tabletów zakupionych dla pracowników wyniosłaby około 1,5 miliona dolarów. Domyślamy się jednak, że LinkedIn „dogadało się” z Apple i kupiło iPady mini nieco taniej.
Przyznacie, że to miły gest ze strony szefostwa LinkedIn?