Choć firma z Cupertino nie podaje dokładnych detali na temat sprzedaży poszczególnych modeli własnych tabletów, tak odpowiedź na powyższe pytanie poznajemy z raportu serwisu Digitimes.
Przeczytaj koniecznie >> 5 nowości, których możemy spodziewać się w iPadzie 5. generacji
Firma z Cupertino nigdy nie ujawnia konkretnych informacji na temat sprzedaży poszczególnych modeli tabletów. Jedynie podaje dane związane z łączną sprzedażą iPada. W zeszłym kwartale Apple zrealizowało zamówienia na 19,5 miliona egzemplarzy tabletu. Teraz za sprawą raportu serwisu Digitimes dowiadujemy się, że iPad mini mógł pochwalić się udziałem na poziomie aż 64% (12,5 mln). Pozostałe 7 mln sztuk, to oczywiście iPady z 9,7-calowymi ekranami (nadal jednak nie wiemy ile z nich stanowiło drugą generację, a ile czwartą).
W tym samym raporcie Digitimes nadmienia dane związane ze sprzedażą Nexusa 7. Okazuje się, że od rynkowej premiery (która miała miejsce w lipcu zeszłego roku) do tej pory na rynek trafiło tylko około 4,5 mln sztuk tego tabletu Asusa, a więc niewiele.