Apple ciągle najwartościowszą marką na świecie
Jeśli wydawało wam się, że Apple jest w przysłowiowym dołku, to nic podobnego. Firma z Cupertino jest nadal najcenniejszą marką na świecie. Dacie wiarę?
Jeśli wydawało wam się, że Apple jest w przysłowiowym dołku, to nic podobnego. Firma z Cupertino jest nadal najcenniejszą marką na świecie. Dacie wiarę?
Przeczytaj koniecznie >> 5 nowości, których możemy spodziewać się po iPadzie 5. generacji
Akcje Apple nie stoją obecnie na zbyt wysokim poziomie (delikatnie powiedziawszy), a firma z Cupertino krytykowana jest za brak innowacji oraz zagubienie własnej tożsamości. Czy jednak to sprawia, że Apple jest bezwartościowe? Nic bardziej prawdopodobnego. Mało tego, firma Tima Cooka ma się całkiem dobrze i nadal jest najbardziej uznaną marką na świecie!
Jak to możliwe, skoro firma ma obecnie rzekomo pewne „problemy”? Z informacji ujawnionych przez MarketingWeek wynika, że firma z Cupertino utrzymuje nadal balans w lokalnym oraz globalnym udziale w biznesie i ponadto stara się zdobywać nowe rynki. To w konsekwencji sprawia, że sama marka jest naprawdę silna względem konkurencji, która notabene boryka się z podobnymi problemami.
W tym roku spodziewamy się wielu nowych produktów do Apple, które w rzeczywistości zapewne umocnią pozycję firmy na rynku. Będą to nie tylko odświeżone produkty, jak nowy iPhone czy iPad 5. generacji, ale również całkiem nowe gadżety. W tym przede wszystkim tajemniczy iWatch oraz telewizor Apple iTV.