Apple zaprezentowało iTunes Radio na czerwcowej konferencji WWDC. Teraz z kolei dowiadujemy się, że usługa zostanie oficjalnie uruchomiona we wrześniu. Poznaliśmy również listę partnerów reklamowych, którzy będą nam „przeszkadzać” w trakcie odsłuchu muzyki.
Przeczytaj koniecznie >> Masz iPada i czekasz na iOS 7? Zobacz, które z funkcji dostaniesz
iTunes Radio obecnie mogą testować deweloperzy na iOS 7, ale już we wrześniu usługa zostanie oficjalnie uruchomiona i będzie z niej mógł skorzystać każdy – informuje AdAge. Dowiadujemy się również, że w trakcie odsłuchu muzyki Apple będzie nam serwować co 15 minut reklamy audio, a co godzinę reklamy wideo. Pamiętajmy jednak, że dotyczy to tylko darmowej wersji iTunes Radio. Subskrybenci iTunes Match nie będą nękani reklamami.
Wśród partnerów reklamowych są między innymi takie firmy, jak McDonald, Nissan, Pepsi oraz Procter & Gamble. Warto dodać, że początkowo reklamy będą serwowane dosyć chaotycznie, ale z czasem mają być wycelowane pod kątem konkretnych urządzeń.
Źródło: AdAge