Dlaczego Apple nie wycofało z oferty iPada 2. generacji?
Jeśli zastanawialiście się nad tym, dlaczego Apple ciągle nie pozbyło się z oferty iPada 2. generacji, to wiedzcie, że związane jest to z ciągle dużym zainteresowaniem tym modelem.
Jeśli zastanawialiście się nad tym, dlaczego Apple ciągle nie pozbyło się z oferty iPada 2. generacji, to wiedzcie, że związane jest to z ciągle dużym zainteresowaniem tym modelem.
Przeczytaj koniecznie >> iPad 2. generacji. Czy to obecnie dobra propozycja?
iPad 2 debiutował na rynku dwa i pół roku temu, a mimo to nadal znajduje się w ofercie firmy z Cupertino i wraz z prezentacją nowych modeli nie został wycofany. Okazuje się, że zainteresowaniem tym wariantem iPada jest ciągle bardzo duże.
Z raportu CIRP (Consumer Intelligence Research Partners) wynika, że iPad 2 ma ciągle duży udział w ogólnej sprzedaży tabletów z iOS. Dla przykładu, w drugim kwartale tego roku więcej niż 1/3 sprzedanych iPadów stanowiły właśnie modele 2. generacji. W trzecim kwartale roku z kolei iPad 2 miał udział na poziomie 22%.
iPad 2. gen. stanowi obecnie ciągle dobrą propozycję. Zwłaszcza, gdy rozważymy zakup używanego tabletu, który na Allegro możemy zakupić już w cenie poniżej tysiąca złotych.
Źródło: CIRP