Firma PiperJaffray przeprowadziła ankietę wśród mieszkańców Stanów Zjednoczonych, którzy już zakupili iPada Air. Okazuje się, że 75% z nich już wcześniej posiadało tablet marki Apple.
Przeczytaj koniecznie >> iPad Air – przegląd recenzji i opinie
Firma PiperJaffray przeprowadziła ankietę wśród 71 Amerykanów, którzy zakupili iPada Air wczoraj, czyli w dniu oficjalnej premiery. Okazuje się, że 3/4 z nich już wcześniej było właścicielem tabletu marki Apple, a więc widzimy zdecydowane przywiązanie do produktów firmy. To znacznie lepszy wynik niż rok temu, gdy debiutował iPad mini. Wtedy „tylko” 58% Amerykanów już wcześniej miało iPada.
Warto dodać, że 18% ankietowanych po zakupie iPada Air nie zamierza rozstać się z starszym modelem tabletu, a 94% z nich ma także iPhone’a. W raporcie PiperJaffray dowiadujemy się również, iż średni rozmiar dla pamięci wśród zakupionych wczoraj przez Amaerykanów iPadów wyniósł 59,7 GB i co piąta osoba wybrała model wyposażony w 128 GB pamięci. Dla porównania, w zeszłym roku, gdy debiutował iPad 3. generacji, średni rozmiar pamięci wyniósł 40.5 GB.
Źródło: PiperJaffray