Adaptacja nowego modelu iPada odbywa się w naprawdę szybkim tempie. Okazuje się, że po czterech dniach od premiery udział nowego modelu na rynku tabletów z iOS wynosi już niemal… 1%!
Przeczytaj koniecznie >> iPad Air – przegląd recenzji i opinie
Z informacji ujawnionych przez usługę do monitorowania aplikacji – Fiksu wynika, że w dwa dni po rynkowej premierze iPad Air stanowił już aż 0,73% wszystkich aktywnych tabletów pracujących pod kontrolą iOS. Dla porównania, w zeszłym roku iPad mini mógł pochwalić się w tym czasie udziałem na poziomie 0,21%, a iPad 4. generacji 0,14% wynikiem. Jak nietrudno zauważyć, iPad Air cieszy się naprawdę dużym zainteresowaniem ze strony klientów.
Dziś mamy czwarty dzień od premiery iPada Air i urządzenie może pochwalić się już 0,9% udziałem. Liderem pozostaje jednak iPad 2. generacji, który stanowi 38% wszystkich tabletów z iOS. Udziały pozostałych modeli możecie podejrzeć poniżej.
Źródło: fiksu