Apple ponownie zostało uznane za najbardziej wartościową markę na świecie w rankingu Brand Finance Global 500. Samsung musiał zadowolić się drugim miejscem.
Zobacz koniecznie >> Wideo recenzje w serwisie Tablety.pl
Najnowszy ranking Brand Finance Global 500 nie pozostawia złudzeń. Trzeci raz pod rok Apple uplasowało się na szczycie i zostało wycenione na 20% więcej niż rok wcześniej. Szef Brand Finance stwierdza, że sukces firma z Cupertino zawdzięcza przede wszystkim zdolnościom z zakresu monetyzacji własnej marki. Kolejne miejsca na podium przypadły – odpowiednio – Samsungowi i Google.
Poniżej znajdziecie Top 10 Brand Finance Global 500 (wraz z podsumowaniem wartości):
- Apple – 104,68 mld dolarów;
- Samsung – 78 mld dolarów;
- Google – 68.62 mld dolarów;
- Microsoft – 62,78 mld dolarów;
- Verizon – 53,47 mld dolarów;
- General Electric – 52,53 mld dolarów;
- AT&T – 45,41 mld dolarów;
- Amazon – 45,15 mld dolarów;
- Walmart – 44, 78 mld dolarów;
- IBM – 41,51 mld dolarów.
Pełny ranking można znaleźć pod tym adresem.
Źródło: brandirectory