Analityk Charlie Wolf z firmy Needham przygotował ciekawy raport na temat sprzedaży produktów w Apple Store. Okazuje się, że w niektórych salonach w marcu sprzedaż była nawet o 5% gorsza, gdzie w grudniu zanotowały one wzrost na poziomie 3%. Z czego to wynika?
Przeczytaj koniecznie >> Recenzje tabletów
Charlie Wolf- analityk Needham przekazał inwestorom w poniedziałek nowe notatki, w których zawarł informacje na temat sprzedaży w salonach Apple Store. Okazuje się, że marzec nie był zbyt dobrym miesiącem i w niektórych salonach sprzedaż poszybowała w dół o 5%. W tych samych Apple Store’ach w grudniu można było zauważyć 3% wzrost.
Wolf wierzy, że wynika to przede wszystkim z oczekiwania klientów na nowe produkty. Wiemy, że firma z Cupertino przygotowuje nowe iPhone’y i iPady oraz produkty z nowych kategorii, w tym mityczny zegarek iWatch. Ponadto smartfon z iOS sprzedawany jest w wielu innych lokalizacjach. Stąd też wynika mniejsze zainteresowanie nim w Apple Store.
Analityk wierzy również, że Angela Ahrendts ma szansę poprawić znaczenie Apple na rynku chińskim, gdzie odnosiła sukcesy w przypadku domów mody Burberry.
Źródło: Apple Insider, fot.: Apple