Jedna z nowych użytkowniczek telefonu marki Samsung pozwała Apple za utratę wiadomości po przejściu na Androida. Okazuje się jednak, że można było temu zapobiec.
Przeczytaj koniecznie >> Krótki test popularnych przeglądarek internetowych na Androida
Adrienne Moore pozywa Apple w sądzie San Jose za brak pewnych wiadomości po przejściu z iPhone’a na smartfona Samsunga. O co dokładnie poszło? Okazuje się, że problemy jest znany i objawia się brakiem możliwości dostarczenia nowych wiadomości na numer, który wcześniej powiązany był z iMessage z iOS. Nawet w momencie, gdy użytkownik już nie korzysta z tej usługi, to w wybranych przypadkach dochodzi do problemów z konwersją wiadomości tekstowych na zwykłe SMS-y. Warto dodać, że problem ten dotyczy jednak tylko wiadomości wysyłanych z iPhone’ów.
Co można zrobić, aby temu zapobiec? Apple radzi wyłączenie funkcji iMessage jeszcze przed przeniesieniem karty SIM na inne urządzenie. Wtedy też, w teorii, dochodzi do zerwania powiązania numeru telefonu z Apple ID, a w konsekwencji uniknięcia problemów z konwersją wiadomości tekstowych.
źródło: Bloomberg